خبرهای داغ:
شهردار بهار:

 نصب و اجرای تمثال ۱۷۰ شهید شهر بهار فضای شهر را عطرآگین کرد

همدان-شهردار بهار بابیان اینکه نصب و اجرای تمثال ۱۷۰شهید شهر بهار فضای شهر را عطرآگین کرد، گفت: در آستانه سال جدید تمام تمثال شهدای شهر بهار به همت واحد زیباسازی شهرداری تعویض و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۰۰
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شاهین فرجی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت بهترین طریق رسیدن به اوج نقطه انسانیت است که نصیب مردان الهی می‌شود؛ آنانی که برای دست یابی به شهد شیرینش از لذت‌های دنیوی می‌گذرند و جن خویش را تسلیم حق می‌کنند تا راه‌های افلاک را بهتر از زمین فرا گرفته و آسمانی شوند.

وی تصریح کرد: یادآوری خاطرات زیبای شهدا نشانه‌ای از عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست»، بنابراین شهرداری بهار برای طراحی و نصب تمام تمثال شهدای شهر بهار در بلوار شهید بهشتی اقدام کرده است.

شهردار بهار با بیان اینکه نصب و اجرای تمثال ۱۷۰ شهید شهر بهار فضای شهر را عطرآگین کرد، گفت: در آستانه سال جدید تمام تمثال شهدای شهر بهار به همت واحد زیباسازی شهرداری تعویض و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به آماده سازی دیار آیت الله بهاری به منظور استقبال از میهمانان نوروزی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای شهرداری  در راستای اجرای طرح استقبال از بهار؛ رنگ آمیزی جداول رفیوژ بلوارهای سطح شهر به طول ۲۰ کیلومتر، گل‌کاری و زیباسازی فضای سبز شهر بهار، نصب و تعویض بیلبوردهای خوش آمدگویی در شهر بهار و نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر بهار در مسیرهای ورودی و خروجی، تقاطع‌های اصلی و مرکز شهر و طراحی واجرای تونل نوری به طول ۱۰۰متر در مسیر بلوار آیت الله بهاری در حال اجرا است.

فرجی فر تصریح کرد: همچینی در فضاسازی از بنرهای گرامیداشت و خوش آمدگویی ماه مبارک رمضان و عید نوروز از زبان ترکی و شعرهای نویسندگان بهاری استفاده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات